روستای دالورا
روستای دالورا
معرفی روستای دالورا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روستای دالورا و آدرس dalvara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. 

باتشکر حافظ قربانی





وبلاگ دالورا:امام جمعه ی بخش فلارد جهت رسیدگی به مشکلات روستای دالورا در روستای دالورا حضور یافت.

به گزارش وبلاگ اطلاع رسانی روستای دالورا؛شنبه 12/04/95حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه ی بخش فلارد به منظور رسیدگی به مشکلات روستای دالورا با دعوت هیئت امنا ی روستای دالورا در این روستا حضور یافت.

امام جمعه ی بخش فلارد پس از حضور در نماز جماعت روستای دالورا،به بررسی چندین معضل اجتماعی  و راهکار های مقابله و مبارزه با آنها پرداخت پس از آن وقت را در اختیار هیئت امنای روستای دالورا قرار داد تا مشکلات خود را بیان کنند،اعضای هیئت امنا به دو موضوع خانه ی عالم و کمبود آب آشامیدنی اشاره کردند.

درخصوص خانه ی عالم حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور اظهار داشت:روستای دالورا با توجه جمعیت آن نسبت به سایر روستا های پرجمعیت منطقه در اولویت ساخت خانه ی عالم نمی باشد لذا بخاطر اشتیاق مردم روستا نسبت به ساخت خانه ی عالم،مبلغ100000000ریال کمک هزینه،مشروط به آنکه مردم روستا نیز کمک های مالی و یک قطعه زمین به ابعاد مناسب  وقف این کار کنند،متقبل می شوم.

در این بین یاداور می شوم؛هیئت امنا چندی پیش اقدام به ساخت خانه ی عالم کرده بود و ساختمان آن نزدیک به تکمیل شدن بود،اما به دلیل آنکه این ساختمان در حیاط مسجد بنا شده بود امام جمعه آن را به عنوان خانه ی عالم نپذیرفت و متذکر شد خانه ی عالم باید مجزا از مسجد ساخته شود.

همچنین وی در مورد کمبود آب آشامیدنی خاطرنشان کرد:کنتور گذاری لازمه اقدامات بعدی در خصوص کمبود آب آشامیدنی می باشد و هدف اول مسولیین روستا را کنتور گذاری  می دانم،من در این باره آماده ی هر گونه مساعدتی  هستم.

در پایان امام جمعه ی بخش فلارد نسبت به محرومیت زدایی در روستا و منطقه ابراز امیدواری کرد و از مسولیین روستا فعالیت بیشتر در خصوص رفع مشکلات روستا را خواستار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: امام جمعه ی بخش فلارد, حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور, هیئت امنا, خانه ی عالم, کمبود آب آشامیدنی, روستای دالورا,
[ دو شنبه 28 تير 1395 ] [ 12:48 ] [ حافظ قربانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

روستای دالورا، بخش فلارد، شهرستان لردگان، استان چهار محال و بختیاری
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1